Wanita kuasa: Ini adalah Tory Burch. Dia menjadi jutawan pada bulan ini.



Dalam dunia di mana jutawan buatan sendiri jarang berlaku dan buatan sendiri jutawan wanita yang pernah jarang, apa yang dia lakukan dan bagaimana dia melakukannya?

Tory Story ...
Tory dibesarkan dengan tiga adik-beradik beliau dan berkata, 'Saya melihat diri saya sebagai tomboy yang dibesarkan di sebuah ladang Pennsylvania.' Bagaimana dia pergi dari Tomboy dengan Fashion Queen? bapa Tory, yang mempunyai sebuah kilang kertas cawan, yang dibuat pakaian-Nya, dan ini diilhamkan Tory untuk pergi ke dalam fesyen.

Langkah 1 - GET BERKAITAN
"Saya tidak pernah ke sekolah perniagaan, saya tidak pernah untuk mereka bentuk sekolah" - Dengan tiada kelayakan untuk menjalankan perniagaan, reka bentuk, atau perniagaan reka bentuk, Tory bermula dengan hanya semangat untuk fesyen, menyambung kepada dunia melalui kerja kerja di Bazaar Harper. Walaupun mendapat berhubung, dia mula fesyen talian di atas meja dapur. Pada tahun 2004, dia mempunyai momentum yang cukup untuk memulakan kedai pertamanya.

Langkah 2 - PASTIKAN TANGAN ANDA PENUH
Tory mempunyai enam orang anak. Beliau memutuskan menjadi seorang ibu adalah latihan yang terbaik untuk perniagaan "Jika saya bukanlah ibu yang baik, maka saya tidak akan menjadi baik pada ini. Ada banyak perancangan, pengurusan masa dan kerja. "Kerja-kerja ini berhasil, dan dalam masa setahun beliau mendapat rehat bertuah apabila Oprah dipaparkan beliau di acara itu.

Langkah 3 - LANGKAH KE SHOES DANCING
Segala-galanya berubah pada tahun 2006, apabila Tory mereka kasut balet 'Reva' bagi wanita untuk memakai bersahaja. Dinamakan selepas ibunya, kasut menjadi hit, dan sepanjang 6 tahun akan datang perniagaan fesyen beliau telah berkembang kepada 69 kedai dan garis beliau dipenuhi di lebih 1,000 kedai-kedai. Walaupun dengan pertumbuhan ini, Tory menyaksikan perniagaannya sebagai lanjutan akan diri sendiri, berkata "Syarikat saya adalah lanjutan daripada saya, jadi apabila saya direka kedai saya, saya mahu orang merasakan bahawa mereka berada di rumah saya."

Langkah 4 - MEMAKAI THE PANTS
Ramai beranggapan wanita mempunyai masa yang mencabar bergerak ke atas dalam perniagaan. kakitangan Tory ini adalah 95% wanita, tetapi dia tahu bagaimana untuk mendapatkan sukar apabila dia perlu. Apabila dia diceraikan suaminya, Chris Burch pada tahun 2006, beliau pertama kali didakwa sebagai otak di belakang perniagaannya, kemudian menubuhkan sebuah syarikat yang bersaing, kemudian menyaman beliau untuk membuat perkara yang sukar dengan pembekal dan rakan kongsi.
Tory balas menyaman beliau untuk menyalin reka bentuk beliau dan bulan lepas dia akhirnya berundur, menjual sahamnya dalam perniagaannya dan menanam sudah-sudah.
Hasilnya? Tory menari perjalanan untuk perniagaan bilion dolar, secara peribadi telah mencapai status jutawan bulan ini di 46 tahun, dan bersiap sedia untuk IPO perniagaannya tahun ini.

cerita Tory ini begitu indah kerana ia begitu elegan mudah - Bawa semua bersama-sama. Kerana dia berkata, "Saya rasa anda boleh mempunyai semua. Anda hanya perlu tahu ia akan bekerja. "
Itulah Story Tory ini: Tahu ia. Bawakannya.
Jika dia boleh melakukannya, anda boleh melakukannya.
Hanya jangan lupa kasut menari ... dan seluar.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: