Untuk berjaya dalam perniagaan, menggunakan "The Beatles Strategi"


Kebanyakan startups gagal kerana pengasas terlalu sibuk cuba untuk membina perniagaan dan bukan hanya mengikuti aliran. Mengikuti aliran bermakna mewujudkan aliran tunai anda membina kepercayaan dengan pasaran anda. Ia bukan mengenai rekod anda. Ia mengenai rekod anda.
Sebagai contoh, Beatles mengambil masa enam tahun bermain, pendapatan dan pembelajaran sebelum mereka membuat album muzik asal mereka sendiri.
Berikut adalah tiga langkah yang Beatles mengambil untuk mencapai kejayaan dalam sekelip mata mereka:

LANGKAH 1 - PLAY COVERS!
Dari 1957-1960 The Beatles bermain meliputi band lain. Malah, Buddy Holly dan cengkerik adalah seperti hit dengan mereka, itu di mana nama mereka datang dari.
Sebagai John Lennon berkata "saya cari nama seperti The Crickets yang bermakna dua perkara, dan dari cengkerik saya dapat kumbang. Dan saya mengubah BEA, kerana 'kumbang' tidak bermakna dua perkara dengan sendiri. Apabila anda berkata, orang berfikir perkara crawly; dan apabila anda membacanya, ia telah menewaskan muzik "

Apabila anda cuba dan memulakan perniagaan anda dengan membina produk asal tanpa rekod, ia adalah satu lama mendaki gunung. Apabila anda sudah bekerjasama dengan produk atau jenama yang orang kepercayaan dan tahu, anda tidak perlu untuk mendaki. Anda boleh tiba sampai di.
Siapa yang boleh anda menjadi rakan dalam industri anda? Semua jenama utama sudah mempunyai program perkongsian anda boleh dengan mudah menyertai, membolehkan anda untuk belajar dan mendapatkan dalam aliran dari satu hari.

LANGKAH 2 - AKTA PEMBUKAAN!
Dari tahun 1961 hingga 1963, Beatles telah dijemput oleh Kelab Cavern, kelab Jazz di Liverpool, bermain di antara perbuatan Jazz lebih popular. Kini mereka mempunyai pendengar setia! Mereka kini boleh mula bermain muzik mereka sendiri kerana mereka telah memperoleh hak untuk di bawah jenama mereka sendiri.

Di Cavern Club, The Beatles berpendapatan ketika mereka sedang belajar dan bereksperimen. Itulah di mana mereka bertemu Brian Epstein, yang menjadi pengurus mereka.
Apabila anda bersedia untuk menawarkan produk asal anda sendiri, yang anda bekerjasama dengan untuk memastikan anda mempunyai penonton yang berada? Hanya dalam aliran ini, anda boleh membina reputasi anda semasa anda pendapatan, dan ia adalah dalam aliran ini di mana anda mencari semua peluang dan synchronicities anda.

LANGKAH 3 - PERINGKAT UTAMA!
Pada tahun 1963, The Beatles akhirnya merakamkan album mereka sendiri dengan Brian Epstein dan George Martin, di Abbey Road. Ia mengambil masa beberapa siaran dan lawatan negara sebelum mereka mendapat No.1 pertama mereka dengan "Sila Sila Me". Ia adalah tahun lagi sebelum mereka ke Amerika Syarikat pada tahun 1964, yang bermula Beatlemania. Yang kemudian membawa kepada rentetan nombor satu album 1964-1970.

Enam tahun tanpa produk mereka sendiri, pendapatan ketika mereka sedang belajar. Diikuti oleh enam tahun kejayaan dalam sekelip mata.

Itulah "The Beatles Strategi" - Untuk mempunyai perhatian orang lain, kita perlu bermula dengan mendapatkan hak untuk masa mereka. Apabila kita mendapatkan kepercayaan mereka, kita mendapat hak untuk mengalihkan perhatian mereka kepada kerja-kerja asal kita sendiri.
Dalam perniagaan anda, adakah anda menggali di padang pasir, atau yang anda berikut aliran?
Anda perlu menggali untuk mewujudkan sungai anda sendiri aliran. Jika anda menggali off sungai yang sedia ada aliran, dari masa ke masa ia mudah untuk mewujudkan aliran anda sendiri. Tetapi jika anda menggali di padang pasir, anda tidak menggali sungai. Anda hanya berakhir menggali lubang.
Beri untuk mendapatkan. Langkah demi langkah.

"Akhirnya, cinta yang anda ambil adalah sama dengan cinta yang anda buat."
~ Paul McCartney
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: